Hodnocení obchodu
Spokojená vše jak má být
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme rádi, že jste byli s námi spokojeni.
Budeme se těšit na případnou další spolupráci.
Za tým Natali Lenka
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za recenzi, jsme rádi, že jste byli s námi i našimi službami spokojeni.
Za tým Natali Lenka
Zboží je pěkné jak na fotkách tak i ve skutečnosti, profesionální a vstřícné chování a ochota poradit s nákupem můžu jen doporučit.
(Administrátor)
Dobrý den, paní Veroniko.
Jsme rádi, že jste byla s námi i našimi službami spokojená. Za recenzi děkujeme a budeme se těšit na případnou další spolupráci.
Za tým Natali Lenka.
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme rádi, že jste byla s námi i našimi službami spokojena. Za recenzi Vám děkujeme.
Za tým Natali Lenka
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme rádi, že jste byli s námi i našimi službami spokojeni. Za recenzi Vám děkujeme.
Za tým Natali Lenka
(Administrátor)
Dobrý den, paní Ivo.
Vaše spokojenost nás těší, děkujeme za recenzi.
Jestliže došlo k opoždění při doručování vzhledem k dopravní situaci na silnicích, omlouváme se za toto.
Za tým Natali Lenka
Spokojená
(Administrátor)
Dobrý den,
Vaše spokojenost nás těší, děkujeme za recenzi.
Za tým Natali Lenka
Garantovaná doba dodání 2 až 4 týdny,zboží došlo po šesti týdnech.
(Administrátor)
Dobrý den,
termín dodání byl hlášen tak, jak nám avizoval výrobce. Bohužel u Vaší objednávky došlo ke zpoždění za což se omlouváme.
Za tým Natali Lenka
(Administrátor)
Dobrý den,
Vaše spokojenost nás těší, za recenzi děkujeme.
Za tým Natali Lenka
(Administrátor)
Dobrý den,
velice děkujeme za recenzi, která nás velice potěšila :-)
za tým Natali Marta
Skvělá komunikace, avizovanou delší dodací lhůtu (3 týdny) obchod splnil - doporučuji.
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme rádi, že jste byl s námi spokojen, za recenzi děkujeme.
Za tým Natali Lenka
(Administrátor)
Dobrý den, pane Slivka.
Děkujeme za recenzi, Vaše spokojenost nás těší.
Za tým Natali Lenka
Rozkládací křeslo Rito je dobře udělané a dá se rozložit na přespání. U mě splnilo účel.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení a jsme rádi , že jste spokojen s produktem. Bohužel výnos do bytu je placená služba. V případě, že tuto službu nemáte v objednávce, řidič není povinen donést do bytu a pouze vyloží z auta. Z logistického oddělení také hlásí při termínu dovozu , že je třeba mít někoho k sobě kdo Vám pomůže.
Za tým Natali Markéta
Vše bez problémů, doručení v termínu zhruba 5 týdnů dle informace hned při objednání botníku, týden předem domluvení konkrétního termínu, pan doručovatel milý. Jediné, co mohu vytknout, je ta doba doručení, resp. spíše výroby, ale byla předem přesně avizovaná, tak je už na každém, jestli si raději počká a nebo vybere něco jiného.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Jsme rádi, že jste byli s námi i našimi službami spokojeni. Snad se časem tato nelehká situace srovná a termíny dodání se vrátí ke kratším.
Za tým Natali Lenka
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme rádi, že jste byli s námi i našimi službami spokojeni. Za recenzi Vám děkujeme.
Za tým Natali Lenka
Židli dosud nemám. Je fakt, že z firmy mi zavolali, že ho nemají a ptali se zda trvám na objednávce s delší dodací lhůtou. Nezbylo než souhlasit, protože jinou nechci.
(Administrátor)
Dobrý den,
při telefonickém ověřování jsme hlásili vyprodání těchto židlí a další naskladnění v průběhu března, s tímto jste souhlasila.
Vaše objednané křeslo již očekáváme v dovozu na náš sklad a objednávka byla předána na logistické oddělení, které Vás bude informovat o přesném termínu doručení.
Za tým Natali Lenka